تاثیر شستشوی نما بر جذب مشتری در ساختمان های تجاری
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
تاثیر شستشوی نما بر جذب مشتری در ساختمان های تجاری
یک شنبه 26 تير 1401 ساعت 10:29 | بازدید : 36 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

به نظرتان شستشوی نما چه تاثیری دارد؟ اصلاً چرا باید نما را شستشو کرد؟ قطعاً برای شستشوی نما ساختمان باید مبلغی را کنار گذاشت. از طرف دیگر در ساختمان‌هایی که تعداد واحدهای بسیاری دارید، شاید راضی کردن تمامی واحدها برای پرداخت هزینه کار دشواری خواهد بود. به همین خاطر برخی افراد به‌صورت کامل از نماشویی و شستن نمای ساختمان خودشان صرف نظر می‌کنند. این در حالی است که شستشوی به موقع نما و در بازه‌های زمانی مناسب، می‌تواند تأثیر مستقیمی بر جذب مشتری داشته باشد. آنقدر که نماشویی در ساختمان‌های تجاری و البته ساختمان‌های اداری تأثیر دارد، در ساختمان‌های مسکونی تأثیر ندارد. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره تأثیر نماشویی بر جذب مشتری در ساختمان‌های تجاری و اداری بیشتر بدانید.

اهمیت شستشوی نما در ساختمان‌های تجاری

انواع مجتمع‌های کوچک و بزرگ یا پاساژهای مختلف را می‌توان جزو ساختمان‌های تجاری دسته‌بندی کرد. خب برای آنکه اهمیت شستشوی نما در ساختمان‌های تجاری را متوجه شوید، بهتر است خودتان را به جای مشتری بگذارید. شما می‌خواهید یک کالا یا خدمات را خریداری کنید و برای آن مبلغی را بپردازید. متأسفانه همان طور که از قدیم گفتند، عقل انسان به چشمش است. حال تصور کنید در بازار رقابتی امروز که در هر کوچه و پس‌کوچه یک ساختمان تجاری وجود دارد، بدون آنکه درباره داخل پاساژ یا مغازه‌های آن اطلاع داشته باشید، می‌خواهید از روی ظاهر آن‌ها یکی را انتخاب کنید. آیا مرکز خریدی را انتخاب می‌کنید که شیشه‌های آن لک شده و نمای آن سیاه است؟ یا یک ساختمان با نمای شیک و براق را انتخاب می‌کنید؟

این موضوع کاملاً یک موضوع روانشناسی است. انسان میل به کمال و پاکیزگی دارد. همه ما عاشق پاکیزگی هستیم. وقتی که یک لباس نو و تمیز بر تن می‌کنیم، حس بهتری خواهیم داشت. حتی گاهی مشتریانی هستند که نه به قصد خرید، بلکه به قصد وقت‌گذرانی می‌خواهند وارد یک پاساژ شوند و حین وقت‌گذرانی خرید هم می‌کنند. خب این دسته از مشتریان نیز در نگاه اول جذب ظاهر نمای مجتمع می‌شوند. یادتان باشد که انسان‌ها موجوداتی احساسی هستند که عقلانی هم تصمیم می‌گیرند. پس در نگاه اول با زیبایی نمای ساختمان باید آن‌ها را جذب کنید. در نتیجه شستشوی نما در ساختمان‌های تجاری ارتباط مستقیم با جذب مشتری دارد.

اهمیت شستشوی نما در ساختمان‌های اداری

گاهی یک مرکز خرید بزرگ، چندمنظوره است و شامل بخش‌های تجاری و اداری می‌شود. گاهی هم یک ساختمان فقط به بخش‌های اداری اختصاص پیدا می‌کند. مشتریان واحدهای اداری با مشتریان واحدهای تجاری تفاوت دارند. معمولاً اینطور نیست که یک نفر وارد ساختمان اداری شود و برای وقت‌گذرانی به‌دنبال دفاتر مختلف باشد! پس در حقیقت شستشوی نما و زیبایی نمای ساختمان تاثیری بر جذب مشتری نخواهد داشت؛ اما فراموش نکنید که دفتر کار یک مجموعه، همانند لباسی است که یک نفر بر تن دارد. آیا شما در نگاه اول به کسی که ادعا می‌کند مثلاً یک وکیل خبره است و در عین حال لباس‌هایی کثیف و کهنه بر تن دارد اعتماد می‌کنید؟ قطعاً نه!

وقتی که به مشتریان و مراجعان خود آدرس دفتر اداری می‌دهید و آن‌ها به شما مراجعه می‌کنند، در نگاه اول چشمشان به نمای ساختمان می‌افتد. این اولین ارتباط بصری مشتری با مجموعه شما خواهد بود و تأثیر مستقیم بر طرز تفکر او درباره برند شما خواهد داشت. اگر ساختمان ظاهری کثیف داشته باشد، قطعاً نگاهی منفی درباره برند شما خواهد داشت. حال تصور کنید که این فرد قرار است یک سرمایه‌گذار بزرگ برای مجموعه شما باشد. یا مثلا قرار است یک قرارداد کاری بسیار بزرگ با شما عقد کند. پس بهتر است برای آنکه در همان نگاه اول بتوانید روی مخاطب تأثیر بگذارید، به نمای ساختمان اهمیت دهید.

قرارداد با پیمانکار برای جلوگیری از فراموشی

معمولاً توصیه می‌شود که در شهرهای آلوده، نماشویی هر 6 ماه یک بار اتفاق بیافتد. در برخی مواقع، بسیاری به‌خاطر مشغله کاری فراموش می‌کنند که در هر 6 ماه اقدام به شستشوی نما کنند. در این شرایط بهتر است مدیریت مجموعه با یک شرکت پیمانکاری معتبر قرارداد عقد کند. به این ترتیب هر 6 ماه یک بار یا هر بازه زمانی دیگری که اعلام می‌کنید، شرکت پیمانکار به‌صورت خودکار برای شستشوی نما مراجعه می‌کند. به این ترتیب همیشه نمای ساختمان زیبا و درخشنده خواهد بود و نیازی نیست که یادآوری کنید آخرین بار چه زمانی برای شستشو اقدام کردید.

تعمیرات را نادیده نگیرید

در نهایت باید گفت که اصلاً تعمیرات را نادیده نگیرید. تصور کنید که نمای سنگ یک ساختمان را به‌خوبی بشویید؛ اما بخشی از نمای سنگی ریخته باشد یا اینکه ترکی بزرگ روی آن به چشم بخورد. همان طور که کثیفی نما تأثیر بسیار مخربی بر مراجعان دارد، خرابی و شکستگی نما نیز همین تأثیر را حتی بدتر می‌گذارد. معمولاً شرکت‌های پیمانکار که اقدام به شستشوی نما می‌کنند، خدمات تعمیرات نما را نیز ارائه می‌دهند. پس می‌توانید از همان پیمانکار کمک بگیرید تا اقدام به تعمیرات نمای ساختمان نیز کنید. در ضمن برخی مواقع امکان نقاشی نما نیز وجود دارد. با نقاشی نما هم می‌توانید جانی دوباره به ساختمان دهید.

تاثیر شستشوی نما بر جذب مشتری در ساختمان های تجاری



برچسب‌ها: شستشوی نما , نماشویی ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 73
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 73
:: بازدید ماه : 731
:: بازدید سال : 745
:: بازدید کلی : 2662